نیت عنوان(نیت:نه-کلمه روسی)


دنیای من

  

 

سلام

 

خوش اومدین خوشحالم کردین

 

               

 

حرف بزن

راست یا دروغ مهم............

مهم نیست!

تو فقط با من حرف بزن............

چشمانت زیرنویس میکنند.......

 

           

 

وقتی که نیستی

گاهی دست خودم را میگیرم . می برم هوا خوری

یاد تو هم که همه جا با من است

تنهایی هم که پا به پایم می دود..........

میبینی؟؟


وقتی هم که نیستی جمعمان جمع است
 

                

 

امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد

یا باید خونه مون رو عوض کنم

یا پستچی رو.....

تو که هرروز برام نامه مینویسی........

مگه نه؟؟

 

               

 

تو باکلاس شدی ؛ لبهایت بوی سیگار میدهد.....

اما من دلم پیش لبهایی با طعم آدامس خرسی مانده است

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:,ساعت 19:29 توسط زهرا| |


Power By: LoxBlog.Com